2009 m. liepos 27 d., pirmadienis

Tango mados

TangoBlogo autorius - Tomas M., apie kurį kartą jau rašėme, atsiuntė lietuviams skaitytojams (o gal labiau - skaitytojoms?) naujienų iš tango madų pasaulio. Ačiū Tomui M., o skaitytojams...

Visą straipsnį skaitykite Tango Balse: Tango mados

4 komentarai (-ų):

bea rašė...

Man irgi patiko suknelės :) dar labai patiko retro kvapelis.. ir tai, kad manekenės ne pakabos, o tikros realios moterys. Ach ir dar patiko, kad daugumoje modelių išryškinami užpakaliukai. Super!

mika rašė...

O man patiko taškuota suknelė, kelnių komplekto siluetas (aha, su retro kvapeliu) - (4:22) ir linksmos modelės!

medula rašė...

Oi, o man nelabai patiko. Kažkaip...na aš įsivaizdavau kad kolekcija tangui tai ohoho. O čia - kaip vienos spalvos pieštuku pieštas paveikslas.
Pvz. pažįstu žmogų iš kurios spintos lobių galimą dvi tango kolekcijų serijas sukurpti ir tokių, kad po kiekvieno modeliaus būtų ovacijų ošesys, nes visi SKIRTINGŲ siluetų, prigimčių, asociacijų.
O čia žiūri ir nesupranti, o kuom čia kitaip, tangiškai - tik kad manekenės tango žingsniu vaikšto? kodėl gi tokiais rūbais negalima eiti su draugėm į miestą kokteiliuko? Ar šokti klube? KUO ČIA TANGO?
(nekritikuoju, tiesiog nematau už ką labai girti. "Trinkite mane, trinkite" :))

mika rašė...

O aš manau, kad žmogus piešė siuvo pagamino visą kolekciją. Jau vien dėlto jis vertas pagarbos. O aksesuarus kiekviena tanguera jau prie savęs prisiderina ;)
Bet man rimtai patiko, kad dominavo sijonai ir suknelės. Lietuvos milongose tai jau tampa retenybe!